Aladdin

16 Apr 2013

Daging Unta ( Frozen Camel Meat )

http://zamzamitrade.blogspot.com/2013/04/daging-unta-sejukbeku-frozen-camel-meat.htmlDaging Unta sejukbeku ( Frozen Camel Meat )

Segar dan berkualiti.



Kami menawarkan daging unta frozen dari mesir, disembelih secara halal. Pembungkusan fleksibel mengikut kehendak pelanggan. Penghantaran akan dibuat melalui Flight Cargo dan ianya akan sampai dalam masa 3 hari dari tempoh penghantaran. Jika tempahan melebihi 750kg, daging unta ini boleh terus dituntut di Cargo Village. Kebetulan saya mempunyai kenalan arab yang mempunyai ladang ternakan unta  di Mesir. Oleh yang demikian saya dapat bekalan daging unta segar terus dari ladang dan kami akan menggunakan unta yang berusia dalam lingkungan 2-3 tahun bagi menjamin kelazatan daging tersebut. Setelah itu kami akan bekukan daging tersebut sebelum penghantaran dibuat bagi menjamin kesegaran daging tersebut. harga daging unta Rm 55.00 manakala hati unta pula rm 85. Harga termasuk kos penghantaran dan ianya bergantung kepada harga daging semasa dan kos penghantaran semasa. 

35 ulasan:

Ahmad berkata...

Camne nak order

Tanpa Nama berkata...

Saya nak order 2kg daging unta...sukacita kiranya pihak tuan dapat memberi maklum balas.terima kasih

anis berkata...

Camne nk order...nk kol pihak tuan cam ner???? Tlg bg no fon...

Tuan Razali berkata...

saya pn nak try juga daging unta ni. macamana nak oder ni?
boleh email kepada saya tuan.razali@gmail.com

ItaArif berkata...

Mcmane nk oder??tlg emel ke ita.hma@gmail.com..terima kasih

Unknown berkata...

Salam,
Sy nk bli 2kg.
Harap dpt fdbck dr phk tuan sgra.
mohdzahrirahmad@gmail.com

mat zin berkata...

saya nak order 1 kg daging unta .

tolong feed back semula ye di gmkkurus69@gmail.com Isteri ngidam ngandung anak saya.

Unknown berkata...

salam boleh sy tahu mcm mana nak oder dgg unta ni, boleh berhubung dengan sy melalui email saifuldinel@gmail.com, sy berminat menjadi pembeli borong dgg unta,.

Unknown berkata...

Salam... sy teringin nak makan daging unta.. macam mana yer utk order... mybe sy teringin disbbkan mengidam.. harap bole tolong saya dapatkan.. sy x tahu nak mencari dimana... nie no tel sy.. 01116493500.. sy harap ada mklum balas...

Unknown berkata...

Salam... sy teringin nak makan daging unta.. macam mana yer utk order... mybe sy teringin disbbkan mengidam.. harap bole tolong saya dapatkan.. sy x tahu nak mencari dimana... nie no tel sy.. 01116493500.. sy harap ada mklum balas...

Unknown berkata...

Salam... sy teringin nak makan daging unta.. macam mana yer utk order... mybe sy teringin disbbkan mengidam.. harap bole tolong saya dapatkan.. sy x tahu nak mencari dimana... nie no tel sy.. 01116493500.. sy harap ada mklum balas...

Unknown berkata...

salam sy berminat nk beli hati unta. harap boleh bagi feedback secepat mungkin. sbb ni bertujuan untuk perubatan. boleh berhubung dgn saya melalui email boilerthrottle@gmail.com. harap pihak tuan dpt tlg.

Unknown berkata...

As SalaM.. sy nak rasa daging unta.. sy maw mkn daging unta yg d berada d belakang unta tue.. mngkin sy rasa mkn tu baik mnjdi kan sy susah dahaga lg.. n than lama jln kaki..

Unknown berkata...

Assalamualaikum..sy tsangat ingin mrasa daging unta.sila info saya.0134990951

Unknown berkata...

Hai..saya nak order..boleh tolong wasap details 0129835614

Unknown berkata...

Saya mencari hati unta untuk perubatan..sila bagi feedback pada saya secepat mungkin.

Unknown berkata...

Email pada saya noraidahtaib@gmail.com

Unknown berkata...

Hubungi saya..saya berminat..

Unknown berkata...

Rasanya cmna nk order ni? Susah pula takda no phone

zurani berkata...

salam..macam mana nak oder.. wasap.my/60139258118

zurani berkata...

salam.. dpt berhubung dgn pembekal tak

dd berkata...

Mcm mane nak.order ?

Me< Today and Soon> berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Unknown berkata...

0179233587.whatsApp pls,nk order

Unknown berkata...

183939377... WhatsApp... Nk tau lebih lanjut

Unknown berkata...

Saya nak daging unta

Unknown berkata...

Ingin mengetahui ttentang harga,cara penghantaran luar kawasan kl ,berapa lama hari penghantaran.

Unknown berkata...

camna nk order daging unta ni?

ASRIMUSA berkata...

Berapa sekilo bos

Unknown berkata...

Boleh bg tau nk odr cm mna

Nokemok berkata...

Nak order mcn mana

Tanpa Nama berkata...

Tolong hubungi saya..saya nk order..isteri mengidam..01115021005

Tanpa Nama berkata...

Daging unta 1kg berape

Tanpa Nama berkata...

Ni nombor telefon sy 0102609002

Tanpa Nama berkata...

Isteri sy nak makan daging unta..